Hur nedärvs hjärtfel?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare crazy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 3 331
Sv: Hur nedärvs hjärtfel?

*nyfiken*

Väntar ivrigt på bilderna *grandissjukan* :angel: :D

Har förresten ändrat lite på hemsidan :) ...det ligger bla ett nytt kort på den blå tiken under Contact...lagt till stamtavlor...osv.Kika gärna på det kortet får du se vilket litet nätt huvud hon har även på nära håll. ;) :love:

Under Puppys...har jag lagt till mina krav på valpköparna angående kontroll av hd,ad & hjärta. ;)

Senare är det meningen att valpköparna ska kunna följa sina puppisar vecka för vecka i Galleriet med bild och text på varje enskild valp.Man vet hur det är att gå och längt efter just SIN valp...och jag har redan sedan länge satt detta i system vad det gäller mina hästuppfödningar...där kort skickas minst en gång i veckan och även filmsnuttar - det har varit mycket uppskattat! :)

Sv: Hur nedärvs hjärtfel?

går inge bra för mej med kameran...
men de löser sej så småningom !!!
skickar dom som PM till dej när ja fått koll på de hela!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 147
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
220
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31