hur räknar man menscykel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
Ok, dum fråga kanske men känner mig lite yr idag.
Om man har 28 dagars är det då mellan första dagen och första dagen på mensen (på föregående å kommande)?

Är på 29:onde dagen idag, inga känningar om graviditet annat än möjligtvis att jag dels inte har varit så svullen som jag brukar bli innan mens och så har jag som ont i "äggstockarna" eller området kring där... Håll tummarna för mig att den förbaskade mensen inte dyker upp nått mer 2005!!! :banana:
 
Sv: hur räknar man menscykel?

Jag håller tummarna! Du kan ju köpa ett gravtest redan idag och kolla... Men det kan vara lite osäkert förstås... Lycka till! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 977
Senast: mackan
·
Övr. Barn Jag är för tillfället väldigt uppgiven, så det kanske blir lite rörigt. Sedan graviditet nr 2 har mensen helt ballat ur. Alltså...
2
Svar
32
· Visningar
3 235
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vänder mig till er här på Buke för att se ifall någon har upplevt nått liknande med sin häst. För att göra en förkortning av vad som har...
2
Svar
29
· Visningar
5 494
Kropp & Själ Jag tar till mitt anonyma nick igen, eftersom frågan är lite mer privat... Den här månaden uppför sig min mens, hrm, märkligt...
Svar
8
· Visningar
3 856
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp