Hur sjutton

Golden_Heart

Trådstartare
Lilltösen fick en Fun real cat när hon hade namnsdag i höstas. Visserligen är hon rätt liten för den att just kamma men hon tycker den är rolig när den rör på sig. Men nu har kattskrället hakat upp sig så den står och rör på sig hela tiden. Hur sjutton stänger man av den? Hur sjutton byter man sedan batteri på den? Hittar inte manualen! :mad: :confused:

Sv: Hur sjutton

Finns det ingen on/off-knapp i magregionen? Brukar sitta en batterilucka och en knapp på magen på många såna där djur. Vet inte med just din modell dock.

Sv: Hur sjutton

Tack :bow:
Den var bara oerhört svår att hitta. Man kunde inte riktigt känna den genom pälsen, för det var inte så olik resten av kroppen. Skillnaden var att jag hittade ett litet hål på kardborren.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 021
Senast: Calmiche
·
Skola & Jobb Det här blir ganska personligt och lite som ett dagboksinlägg men känner att jag hellre lägger det under allmänt då jag vill ha lite...
Svar
14
· Visningar
2 188
Senast: VLMF
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 179
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V