Bukefalos 28 år!

Hur sjutton

Golden_Heart

Trådstartare
Lilltösen fick en Fun real cat när hon hade namnsdag i höstas. Visserligen är hon rätt liten för den att just kamma men hon tycker den är rolig när den rör på sig. Men nu har kattskrället hakat upp sig så den står och rör på sig hela tiden. Hur sjutton stänger man av den? Hur sjutton byter man sedan batteri på den? Hittar inte manualen! :mad: :confused:
 
Sv: Hur sjutton

Finns det ingen on/off-knapp i magregionen? Brukar sitta en batterilucka och en knapp på magen på många såna där djur. Vet inte med just din modell dock.
 
Sv: Hur sjutton

Tack :bow:
Den var bara oerhört svår att hitta. Man kunde inte riktigt känna den genom pälsen, för det var inte så olik resten av kroppen. Skillnaden var att jag hittade ett litet hål på kardborren.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 682
Senast: Amha
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 134
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp