Hur ska en uppfödar-ikon se ut?

moiran

Trådstartare
Ok. Jag vet ärligt talat inte under vilken forum det här ska gå, men det handlar ju om bilder och webb i förlängningen så jag puttar in det här... :crazy:

Jag håller på att bygga upp en webbsida, och på den webbsidan behöver jag en del olika ikoner som symboliserar olika saker. Jag har kört fast stenhårt på en av dessa: hur ska en ikon som ska symbolisera "uppfödare" se ut för att den ska kännas logisk? Skulle en siluett av ett huvud vara tydligt nog?
 
Sv: Hur ska en uppfödar-ikon se ut?

Jag brukar alltid köra fast när det gäller just ikoner.
Det första jag kom att tänka på var en napp eller en nappflaska, men det kanske är lite väl gulligt? :D Ska den representera avel eller något sådant?
 
Sv: Hur ska en uppfödar-ikon se ut?

Jo, ikoner är skitsvårt. Förutom att man gärna vill att alla ikoner ska följa samma stil och helst vara snygga så vill man ju framför allt att folk ska förstå vad som menas med dem... :crazy:

Hela sidan är om just avel, så ikonen ska bara symbolisera just "uppfödare" och inget annat egenligen. Nappflaska är inte en helt dum idé faktiskt, om man lyckas ogullifiera det lite och får till en bra bild på en sådan. *klura*
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Så jag sitter här lite småchockad med tusen tankar i huvudet efter ett besök hos gyn. Funderade en sekund om jag inte skulle göra en...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 209
Senast: Anonym15
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 226
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I och med att jag bytte jobb fick jag väldigt mycket längre resväg till jobbet. Vägen går dock nästan hela vägen genom skogen, och min...
Svar
0
· Visningar
442
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 599
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp