hur ska jag göra?

Sv: hur ska jag göra?

och jag ville ha konkreta exempel på var/när jag svarat spydigt/tråkigt men det verkar du inte kunna prestera. Jag är ledsen men jag håller faktiskt inte med dig och det verkar många andra inte heller göra med tanke på det gensvar jag fått på PM.

Och ja, jag blir faktiskt lite putt när du skriver att jag "så gott som jämt" skriver spydigt och otrevligt. Säger man så får man väl för f-n komma med lite belägg också, eller är du bara extremt känslig?

Och det är till att kasta sten i glashus när du själv har extremt tråkig attityd själv för det mesta, såg nyss ditt svar till en i en annan tråd och det var allt annat än trevligt.
Har du vaknat på fel sida idag eller (eller de senaste dagarna) eller kanske har du PMS, vad vet jag men låt det helst inte gå ut över mig :grin:

Och som sagt, det står dig fritt att sätta mig på ignore om du nu stör dig så extremt på mig - jag skulle inte kunna bry mig mindre faktiskt...

Men jag inväntar med spänning de inlägg/trådar där jag varit spydig....
 
Senast ändrad:
Sv: hur ska jag göra?

hittade vaccinationspapperna idag.. dem blev vaccinerade 27/9-05 så de är nästan 4 år sen.. men mamma tycker vi ska vaccinera dom samtidigt som jag vaccinerar valpen vid 12 veckor.
 
Sv: hur ska jag göra?

hittade vaccinationspapperna idag.. dem blev vaccinerade 27/9-05 så de är nästan 4 år sen.. men mamma tycker vi ska vaccinera dom samtidigt som jag vaccinerar valpen vid 12 veckor.

Tycker jag är helt okej faktiskt. I och med att de är vuxna, de är faktiskt vacc och de träffar inte en massa andra hundar kors och tvärs.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge smittar det? Att dom inte ska träffa andra hundar förstår jag, men om jag förstått det rätt så smittar det om hon springer...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: movi
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 583
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa I förrgår tog jag bort vår 11-åriga hund, hemmaavlivning. Vi har även en 6mån valp av samma ras, som även var med hemma vid...
Svar
7
· Visningar
856
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 146
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp