Corax 15 Maj 2006 #41 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Men dom var inridna innan eller? Utan benskydd??
hannacecilia 15 Maj 2006 #42 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? dansa har bara benskydd vid löshoppning, aldrig vid ridning.
Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? dansa har bara benskydd vid löshoppning, aldrig vid ridning.
N nicodemus 15 Maj 2006 #43 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? smörj dina grejer och spreja dem med hårsprej, hovarna också, då glänser det satan, sen måste man knoppa...
Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? smörj dina grejer och spreja dem med hårsprej, hovarna också, då glänser det satan, sen måste man knoppa...
Corax 15 Maj 2006 #44 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Tyckte det bara lät lite VÄL underligt med 3-åringar som aldrig haft benskydd innan. Samt att sko dem samma dag som visningen??
Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Tyckte det bara lät lite VÄL underligt med 3-åringar som aldrig haft benskydd innan. Samt att sko dem samma dag som visningen??
hannacecilia 16 Maj 2006 #45 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? det kan jag hålla med om...
the_connemara 16 Maj 2006 #46 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Corax skrev: Samt att sko dem samma dag som visningen?? Klicka för att se mer... Help! Jag vågade inte ens rida på en vecka när treåringen skoddes första gången. Tyckte hon hade nog med att gå i hagen o vänja sig vid skorna...
Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Corax skrev: Samt att sko dem samma dag som visningen?? Klicka för att se mer... Help! Jag vågade inte ens rida på en vecka när treåringen skoddes första gången. Tyckte hon hade nog med att gå i hagen o vänja sig vid skorna...
X_tremless 16 Maj 2006 #48 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Dom var lite inridna . Men vet inte riktigt vad skänkel är, utan det är smackningar som gäller. Dom hade skor och benskydd för första gången samma dag så att dom skulle lyft på fötterna ordentligt.
Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? Dom var lite inridna . Men vet inte riktigt vad skänkel är, utan det är smackningar som gäller. Dom hade skor och benskydd för första gången samma dag så att dom skulle lyft på fötterna ordentligt.
X_tremless 16 Maj 2006 #49 Sv: Hur ska ni fixa hästen till 3års testet? vad är det som är då jättekonstigt med det?