Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det ser ut ungefär som ett sådant man har under diskställ.. Fast lite tätare.. Hmm vet inte riktigt var man får tag i dem, men hör med shoppen på Täby eller Jägersro!
Senast jag va på Jägers så hadde de bara "lyx varianter" av sadel underläggen... Men finns de inte där så testa 1a bästa zoo. Numera så säljer de flesta riktiga akvarie affärer en mjuk skumgummi matta som liknar liggunderlag (fast tunnare och smidigare) Säljs metervis, mät på din padd du har undersadeln och köp en lagom bit(täcka men inte sticka utanför för då går den sönder), billigt o lika bra! Det finns jordskydd i samma material som oxå kan hjälpa. Bäst glidskydd gör dessa material om du fuktar dem innan du lägger dem på hästen...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...