Jag hade gett dem koden till bank-ID direkt. Jag tror inte att de låter sig luras så himla lätt och avser nog pröva om det finns något konto på varenda en av de vanligaste bankerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Delvis klTror inte nån av hundarna står pall i skarpt läge.
Tycker det är lika intressant varenda gång att folk skaffar sällskapsraser men sen tror/vill att de ska försvara en![]()
Jag tänkte på illegala vapen och inte de som har skaffat de på laglig väg.Nja, Sverige är 22 landet i världen per capita. Så vi ligger snarare högre än snittet vad gäller civila vapen. https://en.wikipedia.org/wiki/Estimated_number_of_civilian_guns_per_capita_by_country Sedan ska man inte glömma att det en mycket liten minoritet av svenskar som har tillgång till och använder skjutvapen. Särskilt om man undantar jägare med licens.
Det vet man ju aldrig, men det finns hus före oss på vägen så de hade antagligen gått in i något av de innan de kom hela vägen ner till oss.
Det är ju mycket som ska klaffa för att man ska komma dit man kan skjuta förstås. Antagligen hade det aldrig hänt. Men hade jag haft läge hade jag nog tagit skottet/skotten.
Livet är viktigast, skulle lämna ut koder direkt. Har främst pengarna i fonder, så dom skulle ändå bara komma över några tusen.
Men snälla, man ser väl vad det är som kommer?? Det är väl ingen frisk person som tar upp ett vapen och skjuter hej vilt omkring sig så fort man ser en annan människa?? Man får ju vara säker på vad man siktar på.Tänk om det är din granne som behöver hjälp eller någon som är ungefär som pojken som blev ihjälskjuten av polisen för ett tag sedan?
Men snälla, man ser väl vad det är som kommer?? Det är väl ingen frisk person som tar upp ett vapen och skjuter hej vilt omkring sig så fort man ser en annan människa?? Man får ju vara säker på vad man siktar på.
Jaha, du menade Erik? Han hade ju en vapenatrapp och poliserna hade fått till sig att personen de skulle till hade vapen och var mycket farlig. De friades ju dessutom från alla anklagelser så uppenbarligen hade de inte gjort fel.Tydligen inte alltid, inte ens om man är utbildad polis, med tanke på fallet med ihjälskjutna pojken som jag nämnde exempelvis. Tror poliserna ses som friska personer.