Bukefalos 28 år!

Hur ställer jag en ny fråga?

vallhund

Trådstartare
I om buke?
En medlem skriver i flera trådar under olika nick, t ex lbb o landsbygdsbo, trots att denne sagt att den inte har inloggsuppgifter till båda. Man får väl ha hur många konton man vill, men lite ärlighet skulle sitta bra.
 
Sv: Hur ställer jag en ny fråga?

Det är väl bara att starta en tråd på samma sätt som här?

När jag såg hans aktivitet under två nick för ett bra tag sedan så anmälde jag det. Om han fortfarande gör det antar jag att moderatorerna tillåter det. Eller så bannade de ena nicket för en period. För att ett nick ska bannas för gott tror jag att Gunnar måste göra det.

(Jag har inga problem med olika nick när det gäller t ex känsliga frågor, men när någon använder olika nick i samma tråd eller för att starta nya trådar i närliggande ämnen - då blir det ju bara larvigt).
 
Sv: Hur ställer jag en ny fråga?

Vad gäller användaren i frågan ovan har jag fått en rimlig förklaring till varför olika nick används.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: Lady_S
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Crossline
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: manda
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
2
Svar
34
· Visningar
1 190
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp