Hur ta bort kontakter i Skype?

Rie

Trådstartare
Jag ¨håller på att koppla upp så att jag kan använda Skype för kontakt med en vän.
Nu dyker det upp två kontakter i kontaktlistan (som väl antagligen har Skype) som jag inte vill ha där.
Har fått något mess pfa annonserad vara så det är inga jag har intresse av att ha.
Men jag ser ingenstans att jag kan ta bort kontakten...? Blockera hittar jag, men då är de väl kvar?

Hur tar jag bort dem?

Högerklicka på kontakten så ska det komma upp en lista med alternativ, bland annat "ta bort från kontakter". Klicka på den så ska de försvinna ur listan.

Jag ¨håller på att koppla upp så att jag kan använda Skype för kontakt med en vän.
Nu dyker det upp två kontakter i kontaktlistan (som väl antagligen har Skype) som jag inte vill ha där.
Har fått något mess pfa annonserad vara så det är inga jag har intresse av att ha.
Men jag ser ingenstans att jag kan ta bort kontakten...? Blockera hittar jag, men då är de väl kvar?

Hur tar jag bort dem?

Jag undrar ungefär samma sak, fick blocka kontakterna som dök upp för att de skulle försvinna, men hittar inte hur man gör för att det inte ska läggas till kontaktförslag automatiskt?

Invicta, det fanns bara lägg till kontakt där......
For runt o letade överallt o lyckades tydligen någonstans för efter uppdatering verkar
de vara borta.

Då låter det som att Skype har importerat kontakter från någon annan lista - vet att när jag loggade in med min mailadress så följde alla gamla MSN-kontakter med. Det ska finnas ett val i inställningarna som heter typ "använd adressboken", klicka på "använd inte adressboken" under den så borde det inte synas några kontakter utom de du lagt in manuellt.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Sharpless
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 748
Senast: Bullen22
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 497
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V