Hur troligt är det..

Status
Stängd för vidare inlägg.

miss_kala

Trådstartare
att man blivit gravid, om man får mensen senare samma dag som man haft oskyddat bus..? :angel: Inte särskilt troligt antar jag. Men vi ska åka till Thailand om en månad och det innebär vaccinationer i morgon.. Då vill man ju gärna ha lite koll på läget så att säga..! ;)

/E

Sv: Hur troligt är det..

I princip omöjligt. Säkraste dagen på månaden.

För det första så är det mitt emellan ägglossningarna, inget ägg = ingen befruktning.

För det andra så skulle ett befruktat ägg inte ha något bra att fästa i då det blodlager som skulle varit med och bidragit till bildandet av moderkakan precis håller på att stötas bort från livmoderväggarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 231
Senast: Amha
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 729
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 913
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka