Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ara-slej säger jag. Uttalar du alltså med i på slutet?
Gud vad kul!
molly som namnet, phlox som plåx (typ).
Nämen om det är engelska måste det ju uttalas flox, inte plox?Phlox är den engelska stavningen av blomman flox.
Tack!Jag har alltid haft ett gott öga till dig. Den som tar ett nick med referens till W. Blake är naturligtvis en person med intresse för det sensibla varandet.![]()
faktiskt lite nyfiken på hur andra 'tänker' mitt användarnamn, mest eftersom det var typ den svåraste sången som fanns när jag var liten och jag verkligen tänkte på det som "sskfjksjganfekkncfkafsdvnjaalwoijfkdxv"(och lite nyfiken på om någon kan hela refrängen, men den mängden ord fyller nog sin egen tråd)
Lätt och kan också refrängen!faktiskt lite nyfiken på hur andra 'tänker' mitt användarnamn, mest eftersom det var typ den svåraste sången som fanns när jag var liten och jag verkligen tänkte på det som "sskfjksjganfekkncfkafsdvnjaalwoijfkdxv"(och lite nyfiken på om någon kan hela refrängen, men den mängden ord fyller nog sin egen tråd)
Copycat!
Eckilina.
Absolut inte Ekwuilina![]()
Eckilina.
Absolut inte Ekwuilina![]()
Ha, jag bodde inte i England men kan den ändå. Vi hade den inspelad (minns än idag vilka reklamfilmer som var med på bandet ocksåLätt och kan också refrängen!Men fick snålskjuts av att jag bodde i England som liten och i alla fall då var filmen betydligt större där än den var i Sverige så man lärde sig ju allt.
![]()