JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur vanligt är det att katter apporterar??
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
NiraK
Startdatum
Startdatum
6 Aug 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
2 873
Min katt är besatt av att bära på saker. Och vill hela tiden att man ska kasta. När jag ligger i soffan eller sitter vid datorn kommer han alltid och dumpar bollar i knät på mig. Sen sitter han och iakttar mig förväntansfullt
Sträcker jag fram handen lägger han snällt bollen i handen! Brukar "finta" honom och låtsas kasta in i hallen, då springer han som en tok åt fel håll
Nu har han dock lärt sig läsa av finterna och det rycker mest i kroppen när man låtsas kasta åt fel håll
På natten brukar jag gömma undan bollarna lite så att jag får sova men då brukar han hämta strumpor, papperstussar, toarulle etc. och komma och dumpa i sängen
Är det ett vanligt kattbeteende?
Nirak
Sv: Hur vanligt är det att katter apporterar??
Är det ett vanligt kattbeteende?
Nirak
Från tidigare lästa trådar i ämnet blir mitt svar: ja, det är vanligt.
En av mina förra katter var galen i att apportera. Speciellt vissa saker. Scotch-brite; såna där disksvampar; var favoriten!
Övr. Hund
Tänkte berätta hur det går med vår nya hund.
Vi fick en 4-årig amrishane som omplacering för ca 6 veckor sedan.
Den tragiska...
Övr. Katt
Min lille Eskil har blivit en stor kisse. Men han är lika lekfull för det! Han började redan som liten bära runt på saker, hämta saker...
Hästvård
Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Inredningstråden nr3
Hemmet Någon som målat med Kabric från Detale cph? Man kunde inte få provburk, utan det blir till att commita och köpa en större burk på...
Tonto
2 minuter sedan
Svar: 265
Visningar: 18 870
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Hoppas detta var sista gången jag behövde handdiska.
Har beställt en minidiskmaskin med beräknad leverans på torsdag :)
Catsu
2 minuter sedan
Svar: 766
Visningar: 22 120
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Behövde ett snabbt och enkelt litet projekt. Ett par små boxerkalsonger, storlek två år enligt Waves and wild. Ser ju jättestora ut 😅...
sthu
3 minuter sedan
Svar: 1 575
Visningar: 86 532
Allmänt
Guldfasanerna
Övr. Djur En av ankorna ruvar förresten! Vi väntar smått om lite mindre än tre veckor om äggen är som de ska. 😊
(inte sexton stycken tack och lov!)
Sel
26 minuter sedan
Svar: 1 575
Visningar: 134 820
Djur
Minska antalet fästingar på katt
Huh, halsbanden är ju torra så det tänkte jag inte riktigt var så. Men okej, coolt.
Asko
Idag kl 16:50
Svar: 11
Visningar: 312
Katt
Ofräsch häst?
Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
e_jhastar
14 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också...
Sryoqwe
23 minuter sedan
Svar: 232
Visningar: 26 030
Avel
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nu har ju inte ts skrivit att hon vill köpa en gård 🙄
Priserna är betydligt bättre här än Stockholm med fördelen att man slipper...
Bison
45 minuter sedan