Hur våra hästar ser ut som människor enligt ChatGPT

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare miumiu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 64
  • Visningar Visningar 4 397
IMG_8384.webp

Utifrån denna bild, notera att hennes kläder inspirerats av det missmatchande täcket

Min skimmel ville den av någon anledning inte göra till människa (fick bara ny ai bild på en annan häst) på flera av försöken, men med den här bilden från när han var unghäst fick jag två personer i alla fall 😅. Lite kul ändå att den AIn gav honom ett asiatiskt utseende eftersom han är döpt efter karaktärer med japanska namn.

Screenshot_20250419-210427~2.webp

Min skimmel ville den av någon anledning inte göra till människa (fick bara ny ai bild på en annan häst) på flera av försöken, men med den här bilden från när han var unghäst fick jag två personer i alla fall 😅. Lite kul ändå att den AIn gav honom ett asiatiskt utseende eftersom han är döpt efter karaktärer med japanska namn.

Visa bifogad fil 166176
Vad sjutton är detta? 🤣🤣🤣
Screenshot_20250421_115835_Chrome.webp

Jag lade in ett par bilder och berättade om min vita prinsessa, Fatima. Några här inne kanske fortfarande minns henne och hennes och mitt förhållande till varandra.

Jag blev så full i skratt, när jag såg bilden av min älskade vän i människodräkt. Då jag själv har medeltidsklänning i grönt, lite västar, bälten och annat... samt gillar nyandliga ting, skog och natur. Även om jag inte tar mig ut där lika lätt längre.
ChatGPT Image 21 apr. 2025 19_47_18.webp

f6.webp

Nog kan man känna igen, den kloka, trygga och visa hästsjäl, som ändå hade integritet, egen vilja och en räv bakom vardera örat. Även om hon älskade att visa upp sig inför tränare och publik. Ååååå... vad hon är saknad. Det gör fortfarande såååå ont.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka