Bukefalos 28 år!

Hur vet jag vilka trådar jag prenumererar på????

fiaskurken

Trådstartare
Förr tröck man ju påå kontrollpanelen och kunde då se om det kommit några nya inlägg i de trådar man skrivit i. Hur gör man nu???? Fattar absolut INGENTING! :( :( :(
 
Sv: Hur vet jag vilka trådar jag prenumererar på????

Nu står alla trådar jag skrivit i när jag går in på kontrollpanelen fast utan jag tryckt någonstans att jag vill prenumerera på dom... Fattar inte heller nånting...
 
Sv: Hur vet jag vilka trådar jag prenumererar på????

Man kan välja bort i en ruta under "skrivrutan". Klicka på avancerat o kolla........ de läggs till automatiskt om man inte väljer bort det. Prenumerera inte står det.......
 
Sv: Hur vet jag vilka trådar jag prenumererar på????

fiaskurken skrev:
Förr tröck man ju påå kontrollpanelen och kunde då se om det kommit några nya inlägg i de trådar man skrivit i. Hur gör man nu???? Fattar absolut INGENTING! :( :( :(

Det finns en liten knapp med en bock i till höger i själva tråden om du väljer »Nya inlägg«

I »Snabblänkar« finns prenumerationer.

Sen kan du ju precis som förut få hem de till mailen.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 147
Senast: Daff
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 033
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Pilot
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 491
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp