Notiserna "försvinner".

För mig försvinner inte länge notiserna efter att jag har läst dom. Kom idag på förmiddagen, ca 11.35
 
Hos mig har det blivit tvärt om, nu försvinner de efter lååång tid istället, efter att jag kollat massvis av gånger på dem 😅
 
Rättare sagt såhär: "gillamarkeringar" och liknande, de försvinner inte. Har någon däremot citerat mig, då försvinner själva notisen.
 
Nu ligger alla notiser som olästa tills man klickat på dem. Bättre än när de försvann direkt men vore bra om gillanotiser blir markerade som lästa utan att man behöver klicka på dem.
 
Jag tror mig ha hittat ytterligare en bugg som jag diskuterar med utvecklaren av tilläggsprogrammet.
Tanken är väl annars att det nu skall vara inställt så att inga notiser markeras som lästa automatiskt.
Tanken var då att man själv kunde välja om man ville ändra detta.
Men något verkar inte vara riktigt som det skall.

Jag kan själv tycka att just reaktioner kanske kunde markeras som lästa bara man klickar på pop-upen, vet inte om alla håller med? Något annat som som standard borde auto-markeras?
 
Jag testar nu att lägga in "Reagerar på ditt inlägg" som "Auto-läst" i standard-inställningen.
Berätta gärna om det fungerar och om ni tycker att det är bra.
 
Jag testar nu att lägga in "Reagerar på ditt inlägg" som "Auto-läst" i standard-inställningen.
Berätta gärna om det fungerar och om ni tycker att det är bra.
Jag hade 6 notiser med gillamarkeringar nu. 2 av dem blev markerade som lästa direkt, men 4 av dem var jag tvungen att klicka på för att de skulle försvinna. Oklart varför det inte blev samma på alla?
 
Jag hade 6 notiser med gillamarkeringar nu. 2 av dem blev markerade som lästa direkt, men 4 av dem var jag tvungen att klicka på för att de skulle försvinna. Oklart varför det inte blev samma på alla?
Kanske den nya inställningen bara gäller för nya notiser eller så fungerar det inte som det skall. Jag fick två notiser från den här tråden lästa nu, kanske bara genom att jag gick in i tråden, samtidigt ligger en gilla-markering för tråden kvar.

Nu kommer jag inte ihåg om jag valt standardinställningen under min profil eller gjort egna inställningar.
Det kan vara problem med just egeninställningarna.
Jag behöver troligen byta till standard och se om det fungerar först.
 
Jag tror att notiserna funkar som jag vill nu. Har för mig att det i morse låg kvar en notis och när jag tittade så var det just ett citat som inte försvunnit när jag stängt ner. Perfekt nu blir det lätt att hitta de inlägg man fått svar på igen :) Hade ingen citering nu så kunde inte kolla ordentligt. Var lite trött i morse när det skedde och jag har varit lite inaktiv de senaste dagarna
 
Hur är det nu för alla?

Om ni vill att gilla-notiser skall markeras automatiskt bör det fungera om ni väljer standard-inställningen.

Utvecklaren har efter en buggrapport från mig hittat lite problem med hur det fungerar om man gör egna inställningar för olika typer av notiser, förhoppningsvis kan han lösa det snart.
 
Hur är det nu för alla?

Om ni vill att gilla-notiser skall markeras automatiskt bör det fungera om ni väljer standard-inställningen.

Utvecklaren har efter en buggrapport från mig hittat lite problem med hur det fungerar om man gör egna inställningar för olika typer av notiser, förhoppningsvis kan han lösa det snart.
För mig är det super 👌🏻
 
Hur är det nu för alla?

Om ni vill att gilla-notiser skall markeras automatiskt bör det fungera om ni väljer standard-inställningen.

Utvecklaren har efter en buggrapport från mig hittat lite problem med hur det fungerar om man gör egna inställningar för olika typer av notiser, förhoppningsvis kan han lösa det snart.
Funkar nu precis som jag vill. Är supernöjd 👍
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 707
Senast: Rie
·
Tjatter Loggade in ikväll, första gången på ganska länge, men ändå... Så ser jag en liten röd markering för "notiser" och undrar såklart vad det...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 187
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 322
Senast: Trissa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp