Hur vet man när det är slut?

Precis, min sambo sa för ca 1,5 år sedan att vi kanske borde gå skiljda vägar. Då tog jag det väldigt dåligt och bedjade att vi skulle ge det en chans till. Vi gick på familjerådgivning och visst det blev bättre, men nu är vi tillbaka på samma ruta igen och nu har jag mognat i tanken och känner att jag vill vidare i livet och tror att det kommer va bra för mig att va singel ett tag. För att se vad som kommer hända.

Sådär var det för mig och mitt ex också, jag tog upp det en gång, han flyttade ut, men kom tillbaka en vecka senare, vi förlovade oss(!!!??) i hopp om att allt skulle vara bättre.

Men sanningen var den att jag hade noll känslor kvar. Det var som att hänga med en väldigt bra kompis, och väldigt bra kompisar vill jag inte ha sex med...

Tror du gör helt rätt :) man velar mycket fram och tillbaka, men innerst inne i hjärtat vet man nog vad som är rätt!
 
Sådär var det för mig och mitt ex också, jag tog upp det en gång, han flyttade ut, men kom tillbaka en vecka senare, vi förlovade oss(!!!??) i hopp om att allt skulle vara bättre.

Men sanningen var den att jag hade noll känslor kvar. Det var som att hänga med en väldigt bra kompis, och väldigt bra kompisar vill jag inte ha sex med...

Tror du gör helt rätt :) man velar mycket fram och tillbaka, men innerst inne i hjärtat vet man nog vad som är rätt!
Ja, mitt beslut är redan fattat ska bara ha tag i en lägenhet, sen flyttar jag. Vill hellre ha kvar honom som den goda vännen han redan är idag än en ovän. :)
 
Ja, mitt beslut är redan fattat ska bara ha tag i en lägenhet, sen flyttar jag. Vill hellre ha kvar honom som den goda vännen han redan är idag än en ovän. :)

Hade det inte vore för att det blir lite väl långt för dig att pendla, kunde du lånat min eftersom jag inte är hemma mer en helg i månaden ändå för att kolla post och tvätta arbetskläder.

Önskar dig all lycka och stöd i ditt beslut :)
 
Hade det inte vore för att det blir lite väl långt för dig att pendla, kunde du lånat min eftersom jag inte är hemma mer en helg i månaden ändå för att kolla post och tvätta arbetskläder.

Önskar dig all lycka och stöd i ditt beslut :)
Jag tackar för omtanken, men jag kommer bo kvar tills jag hittar en och har jag tur så är den jag spanat in fortfarande ledig, gäller bara att våga ringa. :P
 
Ja, mitt beslut är redan fattat ska bara ha tag i en lägenhet, sen flyttar jag. Vill hellre ha kvar honom som den goda vännen han redan är idag än en ovän. :)

Bra, våga ring nu! Jag bodde ihop med mitt ex i några månader, sen blev vi världens ovänner... så hitta nåt fort om det går :)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 198
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
276
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 155
Senast: Bubbla
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 758
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp