Hur vill ni bli raggade på dansgolvet ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hero

Trådstartare
Metod 1
2:00 Min in i videon
"Går fram direkt utan tvekan. Börja dansa med henne. Visa sin dominas dra in in henne runt midjan och visa sin styrka"

Metod 2
"Dansa liten bit ifrån och söka ögonkontakt. Ta långsamma steg fram..."

Alltså jag har provat metod 2 (Förutom att jag inte alls kan dansa ) och söka ögonkontakt. Men jag tycker jag sällan får nån kontakt. Istället slutar det alltid med att nån kille sweper in mellan hennes vänner och tar tag i henne som i Metod 1 och sen är hon såld, ser bara honom.

Vad säger ni ska man vara bestämd och visa vad man vill ?

Jag vill inte bli raggad på alls på dansgolvet. Oavsett metod så ignorerar jag, smiter iväg eller ger en vass armbåge i magen om personen blir fysisk.
”Bestämd och visa vad man vill” hade gjort mig förbannad. Tar någon tag i mig och ”visar dominans” skulle jag ev ropa på vakten.

Jag vill inte bli raggad på alls på dansgolvet. Oavsett metod så ignorerar jag, smiter iväg eller ger en vass armbåge i magen om personen blir fysisk.
”Bestämd och visa vad man vill” hade gjort mig förbannad. Tar någon tag i mig och ”visar dominans” skulle jag ev ropa på vakten.
Jag ser det hela tiden på dansgolvet. EN kille bara sweper in framför tjejen sen i nästa ögonblick är dom tätt omslingrade... Inga vakter har jag sett.

Jag ser det hela tiden på dansgolvet. EN kille bara sweper in framför tjejen sen i nästa ögonblick är dom tätt omslingrade... Inga vakter har jag sett.

Kan säkert funka om man har intuition för känslorna där och då och kan läsa av motparten. Med dina inlägg på Buke i ryggen skulle jag säga att du borde hålla låg profil och börja med att konversera med motparten. Att bli fysisk på ett dansgolv tror jag blir svårt för dig när du har så många frågor kring just känslor, relationer och hur du ska agera.

Orkar inte se filmerna, men skulle någon försöka sig på "metod 1" med mig så skulle den personen troligen få en rejäl käftsmäll och ett lass svordomar att lyssna på. Sedan skulle jag hoppas på att aldrig behöva se människan igen.

Den enda gång det eventuellt skulle vara accepterat är väl om jag kände personen sedan innan och trivdes i hans sällskap. MEN ingen av de män jag trivs med hade ens kommit på tanken att göra på det sättet.

Börja prata är ju en bra början som Hero skriver.
Och gå en danskurs!
Att bara vagga fram o tillbaka eller liknande är inte min melodi. Ev partner skulle ha mycket annat att komma med om han skulle bli intressant i mina ögon och om han dessutom bara hade dragit mig ut på dansgolvet - ja då skulle jag blir rätt arg.
Skulle lämna dansgolvet, även om jag annars inte gör sådant i första taget.

Hur vet du om det var totala främlingar eller folk som redan känner varandra, eller om raggandet börjat i baren, på förfesten osv?

Jag vill absolut inte bli raggad på av främlingar som resolut visar att de vill hångla eller kommer fram och lägger armen om mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
23 182
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 376
Senast: Milosari
·
Äldre Jag var ute och röjde igår och tog med mig några funderingar hem från dansgolvet. Vi var ett gäng tjejer (möhippa) som roade oss, drack... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 518
Senast: Trani
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka