Bukefalos 28 år!

HURRA!! *nervös väntan*

P

pippi27

Här ska det bli tillökning!!
Av vad? Jo boaorm förståss :) :love:
Min stora ögonsten har nu nobbat mat två gånger vilket jag tar som ett tecken på att hon är dräktig. Går allt enligt beräkningarna så ploppar det ut smått i mars!!
 
Ojsan! :)
Hur smått blir det?
Vet ingenting om ormar :p
 
Kommer hoin intye att äta föräns i mars?!?! *dum fråga kanske men jag kan inget om ormar*

:confused:
 
Nix. småttingarna i magen tar all plats, det finns inget utrymme för mat så när ormen är dräktig och det börjat växa i magen så slutar dom att äta. Men då är dom vääääldigt hungriga när ungarna väl kommer ut :D
 
Re: Morpheus

Dom är ca 20cm vid födsel, bara daggmaskar alltså :D
Sist blev det 27st, alla överlevde inte. Nu är hon lite större så det ska bli intressant att se hur många det blir denna gång.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 959
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 498
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 893
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 753
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp