Husköpstråden del 3

Har fått okej att buda på lägenheten jag är intresserad av :nailbiting: Väntar bara på skriftligt godkännande av banken, ska komma under dagen.

Utgångspriset är 1,2. Jag tänkte lägga 1,1. Då har jag möjlighet till tillträde snarast, jag har inget som ska säljas, de slipper flyttstädningen. Dvs världens smidigaste affär för dom. Hoppas dom nappar!

Ska dock titta igen på söndag, gillar jag fortfarande den så lägger jag ett bud på plats.
 
Orkar inte :arghh: åkt hela vägen dit (cirka 5 mil med kollektivtrafik) för att mötas av att mäklaren fått information från säljaren igår om att tillträde är i NOVEMBER.
Måste det vara Malmö?
Har en vän som försöker få sålt sitt lilla parhus (tror typ 70kvm) 20 min från Malmö med riktigt bra förbindelser. Världens bästa ort att bo på. 😍
Inte alls partisk eller så 😉
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 473
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
73 74 75
Svar
1 484
· Visningar
77 154
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 891
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp