Huskytråden

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kicki_J
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 700
K

Kicki_J

Äntligen ligger snön och kylan är här. Hundarna och vi stortrivs! Slädturer varje dag och valparna växer så det knakar. Ordningen är återställd på gården!
DSC03770.jpg

DSC04008.jpg

visst har de vuxit!?
DSC04012.jpg

Storasyster pudel pysslar med de små
20072.jpg

Så här ska vintern vara! Fast lite mera snö skadar inte
2007.jpg

Efter jobb måste pudelskrället tuktas!

Sv: Huskytråden

:eek: Vad stor "ludeln" har blivit :eek: kommer ju ihåg bilderna på den som yttepytt :love:

Härligt att kunna vara ute med hundarna sådär :)

Och nytillskotten är ju bara :love: :d :love:

Ändå är pudeln liten, hade önskat henne lite större men hon är så supertrevlig att jag har överseende med storleken!
Har varit så trött och "off" ett tag, inte varit på buke på länge men nu är jag "back in buisness" igen! Vilken effekt lite snö kan ha!:D
Såg att du fått småstrumpor eller blev det "bara" en? Vad väger en sådan nyfödd?

Det blir nog bara en och han är ännu så länge ovägd. Det blir senare idag.

De snusar så gott tillsammans, så jag tänkte låta dem ha det lugnt i natt :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 754
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Härliga, undebara vinter med kyla och snö! Jag är lika glad varje gång det blir kallt och vi får snö på vinterm i synnerhet så här års... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 953
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 339
Senast: Lavinia
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 777
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur