Mirre Trådstartare 6 Apr 2005 #1 det är asvårt att hitta snygga huvudlag i större storlekar än full Letar bettlöst till Herman men alla snygga är i full
det är asvårt att hitta snygga huvudlag i större storlekar än full Letar bettlöst till Herman men alla snygga är i full
Lollan 6 Apr 2005 #2 Sv: Huvudlag i stora storlekar hubertus med anatomisk nosgrimma finns i xfull. det är snyggt också!
Mirre Trådstartare 6 Apr 2005 #3 Sv: Huvudlag i stora storlekar jo fast är på jakt efter en bettlös variant
cactuspower 6 Apr 2005 #4 Sv: Huvudlag i stora storlekar Vad för bettlöst letar du efter då? Sidepull, Bitless Bridle, Hackamore.. annat?
Sv: Huvudlag i stora storlekar Vad för bettlöst letar du efter då? Sidepull, Bitless Bridle, Hackamore.. annat?
A Asfolath 7 Apr 2005 #5 Sv: Huvudlag i stora storlekar Har för mig sedan jag letade träns att hubertus xfull är väldigt små för att vara xfull.
Sv: Huvudlag i stora storlekar Har för mig sedan jag letade träns att hubertus xfull är väldigt små för att vara xfull.
Mirre Trådstartare 8 Apr 2005 #6 Sv: Huvudlag i stora storlekar är nog mest ute ett sidepull tror jag men bittles bride verakr bra också
Sv: Huvudlag i stora storlekar är nog mest ute ett sidepull tror jag men bittles bride verakr bra också