Huvudlag med aachennosgrimma

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare jan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 107
J

jan

Har ni några tips på var man kan köpa ett snyggt huvudlag med lösa skygglappar och aachennosgrimma

Sv: Huvudlag med aachennosgrimma

Är det ingen här på forumet som har några tips. Ni är säkert flera som själva handlar med hästprylar.
Om vi glömmer det där med lösa skygglappar och endast söker ett körhuvudlag med fasta skygglappar och aachennosgrimma, blir det lättare att finna ett sådant?

Jag har aldrig sett ett huvudlag med aachennosgrimma, men jag har iofs inte letat heller...

Jag har aldrig sett ett huvudlag med aachennosgrimma, men jag har iofs inte letat heller...

Men snart kommer du att få se ett körhuvudlag med remontnosgrimma. Det har jag heller aldrig sett någonstans annars.

Sådana har Zilco och det går även att ta bort fästet till den nedre remmen om man vill ha den som en vanlig engelsk nosgrimma.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
524
Senast: CaisaCax
·
Skola & Jobb Behöver era tips på att hantera att man blir utfryst av en kollega. Finns det något snyggt sätt man kan ta det med kollegan eller göra... 2
Svar
21
· Visningar
2 103
Foder & Strö Tips på billigaste automatiska fodergrinden? Jag kommer inte kunna lunchfodra kommande vinter, så därför behöver jag lösa fordringen på...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: Gramse
·
Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka