cactuspower

Trådstartare
Vad tycker ni om märket HV Polo? Hur är deras häst resp. ryttartiklar? Vad tycker ni om priset, kvalitén, design, funktion osv?

Sv: HV Polo

Jag hade aldrig hört talas om det men blev nyfiken av ditt inlägg och var tvungen att googla. Vilket otäckt fult utetäcke de har på sin hemsida - vem vill ha ett stort märkesnamn skrivet över hela sidan på hästen?

Rent generellt så är jag personligen övertrött på polomodet (ser jag en till Joules-väst på stallbacken så eldar jag upp den) men en del av HV Polos saker var ganska snygga - framförallt en av västarna var fin.

jag tycker det har jättefin saker :)

men de är små i storlekarna. Prtövade en damväst o fick ha XL, inte så smickrande. Har normalt M...

Jag tycker personligen att de har urläckra saker trots att jag inte brukar vara så svag för liknande grejer!
Men jag vet tyvärr inte mer om dem än så! :angel:

HV polo är mitt favoritmärke i klädesväg. Har jättemycket kläder från dom och tycker det mesta dom har är supersnyggt.
Av hästsakerna har jag dock inte så stor erfarenhet.
Tycker deras läderprodukter från vinterkollektionen är supersnygg. Min ridsportsbutik tog hem sadelgjorden men den passade inte i längden.

Hade funderingar på att köpa ett utetäcke men dom är ju rätt dyra och jag vet inte om dom verkligen är bra eller bara säljer på sitt märke.

Kläderna är jag iafa supernöjd med. Snygga och bra kvalitet.

Bison
Jag har inte alls upplevt att dom är små i storlekerna. Har S i alla deras kläder och det är vad jag brukar ha.

Vilket otäckt fult utetäcke de har på sin hemsida - vem vill ha ett stort märkesnamn skrivet över hela sidan på hästen?

Eskadron har ju ett fleecetäcke med "Eskadron" skrivet på hela sidan. Det säljer ju som smör:angel:.
Men jag håller med dig. Både vad gäller stora loggor och polomodet.

Det måste ju betyda att folk inte har någon smak, eller hur? Förutom du och jag, då. :D

Jag går liksom inte runt i byxor som det står HENNES & MAURITZ med stora röda bokstäver längs båda benen. Varför skulle min stackars häst göra det?

Gör du inte? ;)

Jag tycker rent allmänt det är helt fanastiskt att människor betalar för att vara levande reklampelare. Små, diskreta loggor är sin sak. Eller bara snygga mönster. Men på väldigt många av HV polos produkter och även andra märkens upptar loggorna hela utrustningen. :eek:

jag tycker det har jättefin saker :)

men de är små i storlekarna. Prtövade en damväst o fick ha XL, inte så smickrande. Har normalt M...

Tycker du? jag har en storlek mindre än normalt i mina ridbyxor. Och en piketröja har jag normal storlek :D Provade även en fleecetröja från dem och de var med "vanlig storlek" för mig. Kanske bara din väst? hmm.

Jag tycker att utrustningen till ryttaren ofta är väldigt snygg och tycker man får var man betalar för !!

Hästutrustningen är jag lite kluven till :p

Jag gillar delvis deras prylar. Men just polodelen känns uttjatad. Många snygga jackor och schabrak medan täcken är riktigt fula..

kl

Älskar deras saker:love: utseendemässigt iaf. Kvalitén vet jag inget om eftersom jag inte äger något från märket :angel: än:p;).

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: Emuliiaa
·
Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 553
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka