Hyfsat bra och gratis bildredigeringsprogram

Wysiwyg

Trådstartare
Måste väl finnas något sådant? Det jag framförallt är ute efter är att kunna lägga på effekter på bilder á la instagram. Spelar inte så stor roll om det är reklam osv i men det ska vara gratis, lätt att använda och gå att få till mac.

Tips?

Sv: Hyfsat bra och gratis bildredigeringsprogram

Måste väl finnas något sådant? Det jag framförallt är ute efter är att kunna lägga på effekter på bilder á la instagram. Spelar inte så stor roll om det är reklam osv i men det ska vara gratis, lätt att använda och gå att få till mac.

Tips?

Om du inte vill ladda ner något program så fungerar nog detta

Gimp? Vet iofs inte om det funkar till mac, men det är ett program som är riktigt bra för att vara gratis.

Gå in på tankafetast och ladda ner, så finns det riktiga program, CS3 och dem:)

Svarar alla:

Tack tack! Antar att jag hade kunnat googla men känner för att fråga och få svaren serverade istället :angel:

Ska kolla närmare på gimp! Vill gärna ladda ner programmet eftersom jag ibland befinner mig på ställen utan internetuppkoppling ( :eek: ;)).

Gimp tycker jag funkar jättebra! Annars om du mer vill lägga till olika ljus/effekter på bilderna kan du gå in på picmonkey. Det är gratis och behövs inte laddas ner.:)

Använder PhotoFiltre, älskar det men det tog lite tid att lära sig! Mitt favoritprogram och laddas ner gratis. Se till att få full versionen och inte prov-versionen, båda versionerna är gratis!

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 566
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Amk
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 450
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka