Trissa

Trådstartare
Hypnos nämndes i en annan tråd, och jag blev nyfiken. :) Jag har förstått att det används in om områden som t ex för att hantera ångest, smärta, sluta röka/dricka och annat. Har ni någon erfarenhet av hypnos, och hur funkade det?

Jag har! Det var jättetufft (lipade som en gris) men också jättehäftigt och väldigt effektivt.
Jag behandlade lite från barndomen och sorgen efter min fd partner.
Några dagar efter att allting lagt sig märkte jag att livet var enkelt och det var lätt att andas. Jag blev gladare och pratbar igen.

Jag har väldigt positiva erfarenheter av kinesisk akupunktur mot ångest också (om det är nåt du behöver hjälp med).

Jag har! Det var jättetufft (lipade som en gris) men också jättehäftigt och väldigt effektivt.
Jag behandlade lite från barndomen och sorgen efter min fd partner.
Några dagar efter att allting lagt sig märkte jag att livet var enkelt och det var lätt att andas. Jag blev gladare och pratbar igen.

Jag har väldigt positiva erfarenheter av kinesisk akupunktur mot ångest också (om det är nåt du behöver hjälp med).
Vad häftigt! Jag har fått vanlig akupunktur för mushand en gång i tiden, och det var jättebra. Jag blev bara nyfiken på hypnos, eftersom jag aldrig kommit i kontakt med det, och ingen jag känner heller vad jag vet!

Vad häftigt! Jag har fått vanlig akupunktur för mushand en gång i tiden, och det var jättebra. Jag blev bara nyfiken på hypnos, eftersom jag aldrig kommit i kontakt med det, och ingen jag känner heller vad jag vet!
Absolut värt att testa! Som sagt, både häftigt och effektivt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
483
R
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 374
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31