Bukefalos 28 år!

Trissa

Trådstartare
Hypnos nämndes i en annan tråd, och jag blev nyfiken. :) Jag har förstått att det används in om områden som t ex för att hantera ångest, smärta, sluta röka/dricka och annat. Har ni någon erfarenhet av hypnos, och hur funkade det?
 
Jag har! Det var jättetufft (lipade som en gris) men också jättehäftigt och väldigt effektivt.
Jag behandlade lite från barndomen och sorgen efter min fd partner.
Några dagar efter att allting lagt sig märkte jag att livet var enkelt och det var lätt att andas. Jag blev gladare och pratbar igen.

Jag har väldigt positiva erfarenheter av kinesisk akupunktur mot ångest också (om det är nåt du behöver hjälp med).
 
Jag har! Det var jättetufft (lipade som en gris) men också jättehäftigt och väldigt effektivt.
Jag behandlade lite från barndomen och sorgen efter min fd partner.
Några dagar efter att allting lagt sig märkte jag att livet var enkelt och det var lätt att andas. Jag blev gladare och pratbar igen.

Jag har väldigt positiva erfarenheter av kinesisk akupunktur mot ångest också (om det är nåt du behöver hjälp med).
Vad häftigt! Jag har fått vanlig akupunktur för mushand en gång i tiden, och det var jättebra. Jag blev bara nyfiken på hypnos, eftersom jag aldrig kommit i kontakt med det, och ingen jag känner heller vad jag vet!
 
Vad häftigt! Jag har fått vanlig akupunktur för mushand en gång i tiden, och det var jättebra. Jag blev bara nyfiken på hypnos, eftersom jag aldrig kommit i kontakt med det, och ingen jag känner heller vad jag vet!
Absolut värt att testa! Som sagt, både häftigt och effektivt!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 228
Senast: iNHALE
·
Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 361
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Myrten
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 698
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp