Hyra golvslip?

Fibusen

Trådstartare
Vad kan det kosta? Antar att det bör finnas i färg/golv butiker? Tar dom enda in i hörnen,eller lär man ha någon extra maskin till det?

Vi har ett rum där vi ska få bort en hel del lack,sen ett annat där golvet är målat med golvfärg,kan man slipa bort tex färgen,eller ska man ta bort den på annat sätt?

Sv: Hyra golvslip?

Golvfirmor brukar kunna hyra ut. Vanligtvis brukar man nog använda två maskiner i olika storlek för att komma åt överallt.
Normalt slipar man nog ner färg och lack.

Jag skulle om jag var du även höra vad det kostar att få det slipat av fackmän. Med ROT-avdrag och allt kan det nästan löna sig.
Nackdelen är väl att man kan få vänta lite...

/Zewz - som väntar på just golvsliparkillar... :rofl:

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 535
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Hemmet Bonusdottern ska få göra om sitt rum..Dock är det budgetrenovering som gäller. Idag är det vävtapet i en solgul nyans som hon inte...
Svar
4
· Visningar
585
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur