Hyresgäster en sort för sig?

Sv: Hyresgäster en sort för sig?

pälsdjur överlag lämnar spår.. håren fastnar under lister och så blir elektriska så de går inte att dammsuga bort, moppen klistrar håren ännu mer.. :) jag hittar alltid djurhår när jag renoverar i lägenheter..
QUOTE]

Har aldrig varit med om att djurhår blir elektriska, däremot statiska :angel:

Sedan undrar jag vad ni har för skitdammsugare som inte kan suga upp hår på ditt jobb? I ett sånt yrke lär man ju ha bra grejer tycker jag!?

Tre kissekatter här i lägenheten 60kvm (förut samma kissekatter på 40kvm).

Där de vill kloa så sätter jag upp en klösmöbel.

De har en stor i ett hörn, en vid varje "hörn" i soffan, en i hallen och snart en eller två i sovrummet.

Plättlätt :D

Men det går ju att åtgärda hundbeteende också.
skönt med väluppfostrade katter som vet vad som väntas av dem som innekatter ^^ alla har inte såna trevliga katter.. En tjej som nyligen flyttade in hos oss fick ta bort sin katt för den hade demolerat hennes förra lägenhet, rev ALLT och tjejen fick måla och tapetsera om allt själv när hon flyttade ut därifrån..

pälsdjur överlag lämnar spår.. håren fastnar under lister och så blir elektriska så de går inte att dammsuga bort, moppen klistrar håren ännu mer.. :) jag hittar alltid djurhår när jag renoverar i lägenheter..
QUOTE]

Har aldrig varit med om att djurhår blir elektriska, däremot statiska :angel:

Sedan undrar jag vad ni har för skitdammsugare som inte kan suga upp hår på ditt jobb? I ett sånt yrke lär man ju ha bra grejer tycker jag!?
Det jag menade var är att hyresgästernas dammsugare inte får upp håren, för håren är ju alltid kvar vid besiktningarna ;)

Jag veckostädar inte hyresgästernas lägenheter, de får dom göra själva.. Jag har en bra industridammsugare på jobbet för när jag går över tvättstugorna och vid renoveringar.. men det skulle inte vara fel med centraldammsugarsystem draget i gamla sopnedkasten så man kunde städa trapphusen snabbt och hygieniskt ^^ mopparna får ju inte med allt..

Ja det hade ju varit smart att dra centraldammsugare i dom gamla sopnedkasten :D

Jag började fundera vad ni får använda för dammsugare på jobbet om dom inte suger upp hår och tyckte synd om er som måste jobba med såna maskiner.

Men vilka skitdammsugare dom hyresgästerna som måste haft där ni hittar katthår hos, eller så dammsuger dom inte mellan golv och list utan munstycke. Det är något som många inte vet om att man bör göra eftersom det samlas mycket damm, kvalster och skadedjur mellan list och golv men det kanske är för jobbigt att böja sig ner ;)

Pst håren blir statiska inte elektriska, det är många som säger/ skriver fel eller så säger/ skriver man bara fel ord utan att reflektera över det.

Ja det hade ju varit smart att dra centraldammsugare i dom gamla sopnedkasten :D

Jag började fundera vad ni får använda för dammsugare på jobbet om dom inte suger upp hår och tyckte synd om er som måste jobba med såna maskiner.

Men vilka skitdammsugare dom hyresgästerna som måste haft där ni hittar katthår hos, eller så dammsuger dom inte mellan golv och list utan munstycke. Det är något som många inte vet om att man bör göra eftersom det samlas mycket damm, kvalster och skadedjur mellan list och golv men det kanske är för jobbigt att böja sig ner ;)
Jag tippar starkt på att det är hyresgästerna som inte orkar städa så noga.. ^^ Men så är det väl med dom flesta, man blir hemmablind, tills man börjar jobba i andras lägenheter och inser hur mycket smuts det gömmer sig överallt (o.O)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka