Hyreslägenhet - vägg.

astronaut

Trådstartare
Om någon sett min tråd på "andra djur" så vet ni kanske om att min väns hamster har fastnat o i värsta fall måste ena väggen rivas ut. Får man som hyresgäst riva en vägg i ett skafferi utan godkännande från hyresvärden? I så fall, får hyresgästen själv riva väggen eller måste någon som hyresvärden göra det? :confused:

Sv: Hyreslägenhet - vägg.

Jag hade ringt hyresvärden och frågat. Dels är jag väldigt tveksam till att det skulle vara tillåtet, dels tror jag att alla har olika regler.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 371
Senast: Twihard
·
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 633
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 097
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka