I fredags kom Harriet!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare tazza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 376
Sv: I fredags kom Harriet!

Grattis! :banana:

Vi vill se bilder såklart! :bump::D

GRATTIS!!!!
d032.gif

*kl*

Tack alla snälla!
Bilder kommer så snart jag hinner sätta mig och lägga upp dem, nu ammar jag mest...

Men hon är den sötaste bebisen som någonsin funnits, enligt omröstning helt objektivt här hemma, och hon är så snäll och skriker bara när hon är hungrig och jag envisas med att byta blöja först...;)

Men hon är den sötaste bebisen som någonsin funnits, enligt omröstning helt objektivt här hemma, och hon är så snäll och skriker bara när hon är hungrig och jag envisas med att byta blöja först...;)

Grattis! Vilket fint namn!

När jag låg på BB med min förstfödde var jag helt seriöst övertygad om att de andra mammorna var grymt avundsjuka på mig, eftersom jag hade fått det ojämförligt sötaste barnet.
Nu är han världens finaste 14-åring :love:

Hehe. Jag är också övertygad om att andra mammor är avundsjuka på mig för att jag har fått världens sötaste barn.

Grattis till Harriet!

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: Crossline
·
Småbarn Flummig frågeställning jag vet. Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 516
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka