I väntan på besöket?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 51
  • Visningar Visningar 2 604
Sv: I väntan på besöket?

Sju underbara år!:)
Köpt från Vellinge hästsportsförening!

men han ser rätt fin ut i kroppen för att vara så gammal..eller vad tycker du?

Okej vad heter han?

Jo han ser inte ut som 21:)

Paganini

Känns det inte som tiden går sakta för dej..med tanke på att du ska undersöka pållan snart..måste vara hesmkt att gå o vänta så..*ussch*

Vad finnt namn:)

Jo det är hel segt nu:(
Nervöst och jobbigt.

Fast får rida ändå alla tycker synd om en så man rider nästan mer nu en innan:D
Red en shettis hingst igår åkte av minst 5 ggr:p

Jaa..speciellt namn har han...;)

Ja, förstår det..tycker verkligen synd om dej..har varit där oxå..värsta är när man inte vet..tiden segar sig fram..man vill ju veta om det finns nåt att göra eller inte..usch..

haha..det e ju bra..så du håller igång iallafall!

haha..shettishingst :rofl:
Lyckades han skicka av dej..inte långt att falla iallafall..*skrattar*

En riktig liten :devil: allså? :rofl:

Nää..får väl nanna nu..ska upp tidigt till pagge imorrn..men det var trevligt att snacka me en skåning..som är sund o allt..;)

vi hörs!
Lycka till, o ta det försiktigt på farliga shettisar o sånt... :rofl:

nattinatt!

Ja min vill värkligen VETA!
Känns som tiden står stil :crazy:

Hehe aa det är en riktigliten jobbig sak :devil:
Man hoppar upp och innan man vet ordet av drar han ner huvudet och börjar bocka :rofl:

Jag är förstor och så men jag väger inte för mycket och han har börjat bråka med dom lite mindre som rider han.
Jag red in han för några år sen och tävlade både hoppning och dressyr.

Hehe tack du värkar med vara en vettig person :) :bow:

jag förstår det..men nu e dte iallafall februari..o tiden brukar ju gå ganska snabbt om man håller sig sysslesatt..vilket du verkar göra me galna shettisar o busiga storhästar.. :smirk:

Jasså..va kul att du ridit in honom o så..då känner du väl honom ganska väl antar jag..Skojj! :) Ja, du såg ju ganska lätt ut på bilderna o små tuffa shettisar är ju viktbärare..han behöver nog nån som är lite större om han varit busig me mindre personer..så du får sätta han på plats..;I

Vad har du gjort idag då med pållan..promenerat?Kallt men skönt väder..typiskt pigga hästar väder..eller hur? :bump:

Aaaa jag känne han och han känner mig;)

Jag promenerade en runda med min och löshoppade shettisen:D
Han kom över 80cm.
Ja ett riktigt piggväder :banana:

Vad har du gjort idag?

Åhh..va skojj! :)Dom e så söta när dom hoppar dom små liven..:)Tycker han det är roligt då?haha..dum fråga kanske med tanke på att han kommer över så "höga höjder"..för att vara liten då vill säjja... :rofl:

Idag var det slitigt i stallet..fick bära in tre pallar spån i logen,mocka ur hela boxen o sen strö in sågspånen..o sedan gav jag o pagge oss ut på en mystur tillsammans med en islänning.. o hans matte..såklart.. :p
Pigga var dom allt! :)

Gick det bra att promenera med pållan då?eller hade hon oxå spring i benen..?

Ja han tycker det är jätte kul:)
Jadå promenaden gick bra hon var snäll idag förutom att hon hoppa till en gång och trampade sönder enna bootsen(stavas :angel: ) Men böttre det än att hon trampar sönder sinna fötter ju;)

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 918
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 510
Senast: Mkb
·
Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför... 2
Svar
36
· Visningar
8 944
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka