I väntan på besöket?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 51
  • Visningar Visningar 2 646
Sv: I väntan på besöket?

Ja det får jag hoppas hon är:p
Har ju ridigt henne mycket innan så:D
Nä skät och sider ja det är hon.
Kan ju alltid prova:)

precis det jag tänkte..därför börjar jag redan nu!:)
Var i Höllviken har du pållan då?Vad har du för en goding?

*tummarna ramlar snart av* :p

Juzzzen skrev:
precis det jag tänkte..därför börjar jag redan nu!:)
Var i Höllviken har du pållan då?Vad har du för en goding?

*tummarna ramlar snart av* :p

Rätt nära Lillhagen.
Hon är ett 9årigt Danskt halvblod som har Dressyrstam men hoppar bättre än vad hon går dressyr.
Hon har gått till LA dressyr och 120 hoppning men tränad på bannor upp till 140 och enstaka hinder på 170:o

Var i Malmö har du din?
Vad är de för någon du har?

Hål i bara:p:bow:

O det e bara en ungdom du har allså..;)Många fina år kvar för er ju!haha..jaa..bara för att man har en viss stam så betyder det ju inte att man behöver vara som den säjjer visst.. :p Verkar vara en dam med egen vilja..:)Oj..170...shit..hur vågar man*fegheten själv*

Jag har faktiskt min i Vellinge..har bara inte ändrat på profilen förrän nu.. ;)
LIllhagen..ja..det vet man ju var det ligger!vid vikinga byn o så ju!Mysigt!

Jag har en connemara,dock ingen fin stam..men en underbar liten sak..Dressyrare...gått rätt höga klasser som ung..me en bra ryttare på ryggen..absolut inte jag då..*hehe*Nu är han 21 år..men pigg o glad!Har honom lite utan för Vellinge..

Hur länge har du haft din häst då?har hon haft problem länge eller så?

*tummarna hålls fortfarande med styrka* ;)

Okej:)
Var i vellinge?

Haft henne i snart ett halvår ja sen 3 veckan har hon varit skaddad med massor av besök på Djursjukhuset:(
Hon blir 9år i åt.

Vill ha tillbaka ponnytiden:love:

nää..va trist..bara ett halvår..oxå sånt klydd*tycker synd om*
Jag har honom vid östra Grevie i vellinge..om du har nån susning var det är.. :smirk:

jaa..Ponnytiden.. :love:
han är dock en övervuxen connis, ca 152 nåt....men han ser ut som en ponny..söt som socker :love:

Usch ja :crazy:

Har hört tallas om det;)

Åhh ponnytiden iga krav alls nästan:D

Okej 152 det hade vi en i stallet innan som var fast inmät som ponny :crazy:

Hoppas verkligen att det går bra..och skulle det nu vara att det inte blir bra, så ordnar sig det alltid på nåt vis..Du måste ju oxå tänka på vad du vill..Allting har en mening..även om vissa saker ibland inte verkar kloka.. :crazy:

jaa..ponnytiden..sitta o busa runt på halvgalna busar..livet lekte..;)

Min är nog oxå inmät som maxad D..men jag har ju inte tävlat efetr jag fyllde arton, så jag har inte brytt mej så..vill ju tävla o så..men den pållen jag har nu är min första..o därav min absoluta ögonsten..kanske har jag råd att köpa en yngre begåvning sen..mne just nu lägger jag min själ i att han ska få en underbar sista tid i livet..han har avrit en läromästare, så jag är skyldig honom så mycket.. :love: men sen är det ju oxå speciellt me första pållen..visst? :D

har du haft många hästar/ponnies inann?hur gammal är du föressten! :D

Jag är 17år

Ja har haft 5 st hästar innan.

Den som betyt mäst var min senaste Downland Talisman.
Sålde han förra året di September.

Fick lov att behålla honom och köpa en till men det kändes så fel:(
Är är bara 6år och har hela framtiden framför sig och ÄLSKDE att tävla.
Hella ponnyn riktigt lyste upp när han hörde transporten jag kunde släpa han i stallet sen gick han rätt in i transporten:love:
Sen när jag kom gående imot honom med transport skydd så gnäggar han:)
Men sista gången när han skulle på den stora lastbilen för att åka iväg till sitt nya hem gnägga han inte åt transportskydden han kände kanske det på sig att vi kanske aldrig ses mer :cry:
Usch börjar grina nu

Okejj!

är det ponnies du haft då allså?eftersom du är sjutton tänkte jag..är det första stora pållen du har nu eller?
Naaah.. :love: en sån som äslade att tävla allså!Sött!Jag tyckte du gjorde rätt där..efetrsom han älskade det livet så hade det varit egoistiskt att ha kvar honom..Måste säjja att jag beundrar dej att du tänkte på det viset!Du tänkte på honom först o främst..det ska du vara stolt över! :bow:
Så du ska inte vara lessen..klart det är trist att skiljas från en vän, men han förstod dej säkert!vet du hur han har det idag då?

Klart han kände det..hästar känner av mer än vi tror..

har du inga bilder på din häst?kul o se ju! :)

Nämen guud..vilka sötnosar..ponnyn var ju uuunderbaaart söt..vilken glimt i ögat ..verkligen :love:

Storhästen var skitfin den oxå såklart! :d Ni ser ut som ett bra ekipage!väldigt vacker!

"stor o liten bilden var för sööööt!

hehe tack:)

Det var som och gå över till en elefant:p

Ponnyn är värkliken underbar.
Han har det jätte bra där han är nu och får göra det han älskar mäst får dagliga raporter genom msn:)

När jag skulle sälja han hade jag 8 intresserade.
Men jag hade redan valt ut den som jag såg han trivdes bäst med och nu att hon bode längst ifran mig det hindrade inte.
Dom övriga 7 ville ha budgivning men det gick jag inte med på hemmet är viktigare än pengarna tycker jag ;)

Du verkar sund!Klart att hemmet är viktigare än pengarna!absolut!Kul att du har kontakt me henne via msn..man vill ju veta att vännen har det bra!

haha..inte förvånad att du fick så många bud...vilken sötnos alls*kär* :love:

hehe aa ett riktigt litet charmtroll:love:

Han gav ett stort tumrum när han åkte :cry:

Ska förs´öka om det går att köpa tillbax honom om ca 10år så kan han få bli pansonär hos mig:)

Har du några bilder på din?

jaa..det är klart...*tycker synd om*

Va kul..det hade avrit drömmen kan jag tänka..köpa tillbax honom o låta han spendera sin sista tid hos en..som gammal gubbe..;)

joo..lite bilder har jag allt!

Lyckats lägga täcket på halsen...Ser liten ut.. ser ut att drunkna i täcket.. :rofl:

http://web.telia.com/~u40439503/Pagge/PICT0002(1).JPG

I träningen..svårt att fota o driva samtidit..därav formen.. :smirk:

PICT0007_2.jpg

Sötis innan ridturen! :love:

http://web.telia.com/~u40439503/Pagge/PICT0009(1).JPG

Ja värkligen men det är nog rätt svårt 10år är lång tid det kan hända myckeet men förska ska jag:D

Naaaaaw vad söt ponny:love:
Hur gammal är den?

ja det e bra!Man vet ju aldrig vad som sker..men man kan ju hoppas att det blir så!

Han är faktiskt 21 bast...men pigg o glad!=)

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 190
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 939
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 513
Senast: Mkb
·
Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför... 2
Svar
36
· Visningar
8 946
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka