MidnightSoul

Trådstartare
Kan ice power bli dåligt? Köpte den tidigare i år och nu var konsistensen hel skum helt plötsligt. Gled runt i handen som en isbit på en värmeplatta typ.
 
Kan ice power bli dåligt? Köpte den tidigare i år och nu var konsistensen hel skum helt plötsligt. Gled runt i handen som en isbit på en värmeplatta typ.
Jag tycker att ice power nästan alltid uppför sig så, som att den smälter i handflatan. Aktar man sig inte har den åkt i golvet före man hunnit smörja in sig :D
 
Jag tycker att ice power nästan alltid uppför sig så, som att den smälter i handflatan. Aktar man sig inte har den åkt i golvet före man hunnit smörja in sig :D
Okej, aldrig varit med om den betet sig så här tidigare. Den betedde sig normalt idag.
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 697
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 526
Senast: Buongusto
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 375
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp