I
IrishDraft
Nu vill jag höra om alla icke halvblod (vilekn ras som helst +korsningar utom just halvblod) som är välfungerande allroundHÄSTAR (hästlicens dvs inte nödvändigtvis över 148 cm i mankhöjd för er som köpt hästlicens åt ponnyn...) Jag är mest intresserad av er som använder era hästar till det mesta. Dock för att smalna av detta lite vill jag att hästarna ni berättar om
*Rids i "form"
*Behärskar MSV rörelser något sånär(upp till skolorna + byte i språnget)
*Hoppar "bana" minst 1m
*Lätta att sko, klippa, lasta
*Trafiksäkra (bilar, släpkärror etc. lastbil +buss ej krav) och ok att rida ut på egen hand
*Inga som helst krav på om dom är tävlade eller inte.
Berätta gärna om dom är inkörda, tränar fälttävlan, rider bruksridning, deltar i utställnignar eller något annat kul, kanske har du din häst till hubertusjakt varje höst?
Ta chansen ge mig lite att läsa och skryt om din fina häst!
Och alla halvblodryttare (inklusive mig själv), jag är ledsen ni får starta en egen tråd, just nu vill jag höra om andra hästar...
*Rids i "form"
*Behärskar MSV rörelser något sånär(upp till skolorna + byte i språnget)
*Hoppar "bana" minst 1m
*Lätta att sko, klippa, lasta
*Trafiksäkra (bilar, släpkärror etc. lastbil +buss ej krav) och ok att rida ut på egen hand
*Inga som helst krav på om dom är tävlade eller inte.
Berätta gärna om dom är inkörda, tränar fälttävlan, rider bruksridning, deltar i utställnignar eller något annat kul, kanske har du din häst till hubertusjakt varje höst?
Ta chansen ge mig lite att läsa och skryt om din fina häst!
Och alla halvblodryttare (inklusive mig själv), jag är ledsen ni får starta en egen tråd, just nu vill jag höra om andra hästar...