Rent estetiskt - kortklippt grått hår i modern frisyr hos män och långt uppsatt eller kort grått/vitt hår hos kvinnorGrått hår!
Tyckte även detta innan det blev modernt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rent estetiskt - kortklippt grått hår i modern frisyr hos män och långt uppsatt eller kort grått/vitt hår hos kvinnorGrått hår!
Tyckte även detta innan det blev modernt
Åh jaa, kvinnor som vågar klä sig oavsett vad trots sina extra kilon är så vackra!Vi har ett par runda tonårstjejer i området som verkligen rockar sina extra kilon - extra fin var den ena av dem när hon joggade i cykelbyxor och sport BH. Den andra som är asiat dök upp stylad nästan som en karikatyr av en japan. Attityd är vackert. De förefaller så omedvetna om att det skulle kunna finnas en mall och att de inte skulle passa in i den. Rymdblommor i sitt eget universum (hoppas att de inte läser på Buke)
Jag gillar den glansiga looken mina ärr har men jag skulle absolut kunna tänka mig måla dem för att se hur de kan se utFick mig att tänka på detta:
https://veckorevyn.com/nyheter/livs...ll-regnbagar-och-anledningen-ar-sa-himla-bra/
Såna tatueringar vill jag också ha!