Idag; Betong!

Sv: Idag; Betong!

Tanken är att jag ska ha mottagning hemma och behandla människor hemma och även ta in längre tids konvalescenter (stavning? :grin:) för behandling. Även åka ut och ge behandlingar som massage och sådär. Jag bor inte mer än 2,5-3 mil från Norge så förhoppningsvis kan man få kunder från andra sidan gränsen också. :)

Jag vet precis hur jag vill ha det, vilka boxfronter jag vill ha osv. Det gäller bara att få ihop pengar.:grin:
 
Sv: Idag; Betong!

låter som en bra plan, norskarna är ju köpstarka dessutom :)

Det är skitskoj att planera, jag har som exempel redan möblerat min sadelkammare fast den inte ens är klar ännu :p
 
Sv: Idag; Betong!

Mjo, jag har hunnit en bit till faktiskt :)

Dock har jag inte tagit bilder de senaste dagarna efter att jag satt klar nästan all panel (virket jag hade hemma tog slut, måste vänta på mer från sågen). Dessutom har jag byggt till ett halmförråd på gaveln av det virke jag hade över, plåten fick jag på idag :)

Bilder finns här:

http://blog.kulturboa.se/
 
Sv: Idag; Betong!

Liten uppdatering, nu börjar det faktiskt likna en byggnad :p:

blog


Lite fler bilder finns i bloggen för den som är intresserad :)
 
Sv: Idag; Betong!

Nu har jag tillbringat fyra dagar med pensel & roller, äntligen börjar jag ana slutet på allt målande :p. Trist som tusan är det att måla, men det är himskans oligt när man ser vad fint det blir :)
Bilder i bloggen...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 633
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 277
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp