JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
idag fyller min älskling 13 år :) *bild*
Bukefalos 30 år!
han är pigg och glad fortfarande, men har börjat halta när han har legat ner och ska gå dom första stegen
Julafton 2001
ur söt!!
ja gud han är fullkomligt underbar
det blir glasstårta idag
Sööt.
Hur kan jag ha missat?
Vikken sötnos!!
gud va söt han e!!!!!!
Hur länge fortsätter man behandla?
Hundhälsa Jag har två äldre hundar, som båda börjat få lite problem, och kommer ju de kommande åren behöva besluta när det är nog och när det är...
Startad av __sofia__
10 Jun 2026
Svar: 22
Visningar: 967
Hund
En hund till?
Övr. Hund Okej Buke, nu behöver jag input och kloka råd! 😁
Min spetstik fyller snart ett år. Hon är en otroligt rolig hund som älskar att leka...
Startad av Zinfernia
6 Sept 2026
Svar: 29
Visningar: 1 695
Hund
Att skaffa hund nr2
Övr. Hund Har en 3 år gammal okastrerad PK hane och är lite småsugen på att skaffa en till hund av samma ras. Det blir troligast en avkomma till...
Startad av Fiorano
2 Sept 2026
Svar: 6
Visningar: 650
Hund
Hund och bebis
Övr. Hund Det finns ju en del äldre trådar om mina hundar (alla tikar) från de senaste åren, då jag behöver bolla mina funderingar ibland. Och nu...
Startad av __sofia__
4 Jul 2026
Svar: 0
Visningar: 221
Hund
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
Idag kl 13:37
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 963
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07