Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Några tips?
Kattskrället ska badas idag, för första gången
Hon har mjäll så vi har köpt nåt schampoo som ska va bra mot de.. Och hon tycker om vatten, men inte att bli tvingad till saker.
Ska iaf vänta tills lillasyster kommer hem så hon kan assistera.
Ni får hålla tummarna för mej!
Nej jag vet inte riktigt. När vi duchade persern här hemma så satt vi bara ner han i badkaret och satte på duchen sedan var det inte mer med det. Lagon varmt vatten, Hjälpa katten att torka efter badet.
Hoppas att det gå bra.
/Sofia
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Trädgård & Växter Inser att jag börjar bli irriterad på tulpanleverantörer. Förrförra året beställde jag parrot tulpaner och fick iofs jättefina, men dock...
Hästmänniskan Jag kunde rida mina systrars islandshästar också men ville lära mig att rida "vanligt". Men absolut jag köper att det inte är optimalt...