Idag somnade min älskling stilla in...

Rosenblad

Trådstartare
Idag så fick vi åka till veterinären med min lilla hamsterpojke med hans inflammerade öga, som var alldeles igentäppt och varigt. Hans päls var matt, uppsvullna ben och åt knappt. Vetreinären sa att det bästa att göra var att låta han somna in. Så idag 19.39 fick han stilla somna in i min hand och det var något av det svåraste jag gjort. Jag grät och grät, tårarna rann och jag fick svårt att andas och darrade kroppen. Det var hemskt :(...Usch, jag saknar min lilla vän... :cry:
 
Sorgen kommer inte att försvinna, men lindras efter en tid. Vet presic hur du känner det. Var ledsen och gråt, var sak har sin tid. Tänk på din vän och allt kul ni haft.
 
Uffda... :cry: føler med deg :cry: sånn med én gang er det ikke mye trøst i at det var det beste for han, vondt er det uansett nå, og vondt vil det alltid være å tenke på. :( Det finnes til og med mennesker som ikke vil ha dyr fordi det er så trist når de dør... :(
 
Vad tråkigt... :(
Har själv haft två hamstrar och det kändes hemskt när deras tid vare ute.
Låt sorgen ta den tid det tar. Själv kan jag fortfarande drömma om dem.

kram
 
vet hur d e...
var otröstlig varje gång nån av mina 4 hamstar dog...
d dog en naturligdöd alla utom en som syrrans sambo "tog bort"
så d va rätt skönt att d bara somnade in, stilla... :cry:
 
Tänk inte på de sorgliga händelserna, fyll ditt minne med lyckliga och härliga stunder som ni haft tillsammans.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 702
Senast: Eva S
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 346
Senast: Sol
·
Katthälsa Mitt hjärta blöder, det känns som om jag bara är halv. Zizzo, min högt älskade katt fick igår urinsten. Med en sen tidigare lång...
2
Svar
21
· Visningar
4 027
Senast: Jen80
·
M
Däggdjur Idag hittade jag min ena kanin död i sin bur :( Han låg helt stilla och alldeles stel... Och jag är så fruktansvärt ledsen! Bara 5 år...
Svar
6
· Visningar
2 617
Senast: maalin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp