idiot till Arbetsgivare, ledsen och arg

Sv: idiot till Arbetsgivare, ledsen och arg

Är det inte i Sverige så borde du inte vara så rädd för att nämna vilket land du är i. Själv har jag vänner på några håll i Europeiska länder då det kan finnas chans att "hänga på" när de ska hem. Det borde kunna gå :)

Angaende baggage. Borja gora paket och ta en tur till postoffice, det som du kanner du inte behover. Visst kostar det pengar men ar det inte vart att fa med sig allt. Sen sortera ut saker som du kan ch vill slanga. Och var selektiv.
Hur har det gatt med lonen? Och det skulle hjalpa om du talade om var du ar, manga har pa Buke har vanner i andra lander och kanske kan aven hjalpa dig ut med hamtning eller sant. Bara inte ge up men sta pa dig och det basta sattet att komma igenom det har ar att smile.. Smile stort och aven om du vill bara grata, visa inte till arbetsgivare.. Som sagt, behover du hjalp, den finns. Lycka till

KL

Är du i Tyskland så Pm:a mig, jag har bra kontakter över hela landet och kör runt där själv varje månad.

/Carola

Och jag finns i England (Devon), om du behöver hjälp där.

Hej, tack för responsen! Känner mig lugnare nu. Men jag väntar fortfarande på min lön... Återkommer senare när jag fått lönen.

Det ar idag 4 augusti.. Formodar att du skall ha lon senast den siste.. Jag aven om det ar svart skulle ga till arbetsgivare och saga, jag vill ha min lon idag plus for de dagar jag har arbetat i Augusti, da jag inte langre har lust att vara har. Och sen kan du ge AG en lista dar du har skrivit upp saker och ting, inklusive sen loneutbetalning, som anledning till att du inte vill arbeta dar mer.
D har val packat ihop och kanske aven sant saker hem? Har du ingen i narheten som du kan lamna paket hos eller vaska hos? Det verkar som flera personer fran Buke ar i din narhet.. Lycka till

Jag befann mej i samma sits utomlands. Jag diskuterade tillslut med folk om jag kunde få hjälp av dem. Jag hade dessutom hästen med mej!

Jag tycker helt klart att du ska sluta NU på en gång! Det är inget du kommer och ångra och han bryr sig dessutom inte tråkigt nog. Säg det bara till honom o ha allt packat och klart.
Jag tycker det är skrämmande att vi tar dessa jobb och all denna skit för inga pengar alls bara för att vi hoppas få bli bättre på att rida. Vi måste sluta med det för då måste lönerna också höjas (vilken dröm)! Jag tänkte på det nu under vår "folkfest" Falsterbo. Hur många jobbar olagligt där utan att det uppmärksammas. Långt in på nätterna för mat o husrum.

Näe åk därifrån, du kommer inte att ångra det!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över... 2
Svar
30
· Visningar
1 906
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 958
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 979
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
31 049
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka