Idiotiska män!

Jag har en dotter. Jag beter mig i sömnen som jag beter mig i allmänhet så hon kan vara lugn.

Hon bör vara mycket orolig för vilket samhälle hon kommer att få leva i om dina åsikter får det minsta lilla inflytande. Åtminstone om de åsikter du presenterar i detta forum sammanklingar med dina åsikter i allmänhet.
 
Hon bör vara mycket orolig för vilket samhälle hon kommer att få leva i om dina åsikter får det minsta lilla inflytande. Åtminstone om de åsikter du presenterar i detta forum sammanklingar med dina åsikter i allmänhet.
I vilket avseende då menar du?

Jo, det jag skriver tycker jag. Dock är jag betydligt mer restriktiv att dela med mig av mina åsikter i verkliga livet eftersom folk är så normativa.
 
Sluta fåna dig. Det biter inte på mig ändå.
Men hur skall du ha det då?
På vilket vis är det?
Är män farliga när de sover för att de kan våldta i sömnen?
Är du farlig för att du upprepade gånger har haft sex i sömnen?
Bör du kanske sova i ett rum som låses utifrån?
 
Men hur skall du ha det då?
På vilket vis är det?
Är män farliga när de sover för att de kan våldta i sömnen?
Är du farlig för att du upprepade gånger har haft sex i sömnen?
Bör du kanske sova i ett rum som låses utifrån?

I så fall är väl min fru mer skyldig. Det kanske är henne vi ska låsa in? Eller så inser man att två personer som tycker om varandra och attraheras av varandra kommer att agera i sömnen på ena eller andra sättet. Så länge det är ömsesidigt är det dock inget problem.

Däremot blir det ju ett problem om två s.k. vänner sover tillsammans och där den ena vill hålla det på en vänskaplig nivå.

Så nej, man ska inte dela säng med någon man inte har en relation med.
 
Jag tänker att det inte är några "äckelpervon" det handlar om utan killen next door. En del av att bortförklara mäns beteende tycker jag ligger i att särskilja sådana här händelser från något som Vanliga män gör. Tycker snarare vi ska se problemet som att det är en vanlig man som gör saker som är vanliga bland män.

Och för att direkt svara på "Inte alla män!": Med det självklart inte sagt att alla män beter sig såhär men det är alltför vanligt för att avfärda som en enskildhet tycker jag.

:cry::down:
 
Har du en relation med din dotter?
Delar ni säng ibland?

Nu menar jag ju vuxna människor.

Problemet uppstår när du har två människor där det finns sexuell attraktion från ena hållet. Eftersom fäder inte har sexuella känslor för sina barn så är det ett ickeproblem.
 
Om det vore så väl ändå.
Det finns många här på Bukefalos som kan vittna om motsatsen.
Att det är ett reellt problem.
Här så har du en skrämmande tråd som bevisar motsatsen.
http://www.bukefalos.com/threads/han-har-valdtagit-min-dotter-i-nastan-tio-ar.1126632/

Visst är det tråkigt att det finns pedofiler men det är inte vidare relevant för ämnet.

Låt mig fråga dig om du skulle rekommendera din dotter att sova i samma säng som en killkompis?
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 834
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 450
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 803
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp