Sv: Idol 2013

+1 på den. Heja Elin!

KL

Kan nån uppdatera om vilja 2 som gick vidare direkt av tjejerna ikväll? Har ingen tv ;)

Jag brukar aldrig kolla Idol men såg lite ikväll. Herregud vad dåligt det var?! Elin var duktig, dock inte alls min typ av musik.

Tycker inte alls att nivån är särskilt hög i år. Sitter ofta med skämskudden framme nu under kvalveckan :p

Jag tycker genomgående när man såg allas snabb presentationer innan dom skulle sjunga, att nästan ingen gjort bra ifrån sig på slutaudition heller?

Jag tycker överlag att det är rätt dålig nivå, det skär sig både här och där, mumlas, och man är nästan jämt spänd om sången kommer hålla, det är få jag får en "trygghetskänsla" ifrån, där man kan lita på att detta grejer den och bara sitta och njuta?

Men men, det kanske blir bättre, vem vet...

*kl*
Jag hade hoppats på Sakib, tycker han är grymt duktig. Tycker inte han har så rolig humor dock.. Tyckte även att Jens var duktig. Kevin är väl okej, men lite småtråkig kan jag tycka. Tror dock att många tycker han är snygg och röstar därför, samt hans fotbollsfans ;).

Dom två första var ju urtråkiga!

Är det bara jag som har svårt för Sakib? Det syns att han verkligen äälskar rampljuset. Sen så ska han va så jäkla.... "skojsig" helatiden ÄVEN när det är nån annan som intervjuas och han står i bakgrunden.

Annars känns det som att det är ganska låg nivå just nu? Och varför väljer alla så gamla låtar?

Hemsk start på kvällen med Jens ja :eek: Men det har varit höjdpunkter också, är positivt överraskad!

Början sög
Resten dög
Och Simen ljög
Och Sakib var nog bög
Och medan George var hög
Trodde Jens att han flög
Men Bagge sa att han bara var trög

... Jag har diktat lite :p Och nej, jag är långt ifrån seriös!

Och nu hoppas jag att Jens åker ut för han dödade mina trumhinnor!

Annars tycker jag att tjejerna, Erik och George är bra.

Verkligen! Killen med fjäder i örat är grym, annars är tjejerna så himla mycket starkare i år. Hon som gjorde Crazy, samt Sara S, grymma röster!

Liknande trådar

Mat Dags för en lättsam tråd! Svärföräldrarna kommer på besök ikväll och vi ska beställa pizza, suttit i en kvart redan och funderat på vad... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 029
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 923
Senast: Lisen82
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 222
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka