Sv: Idol 2013

KL

Jag är mållös. Mållös.

Svenska folket ska ha stryk som vanligt.

Hur kunde Juliette åka ut OCH SANDRA HÄNGA LÖST??? När Jens och Kevin sjöng så FRUKTANSVÄRT dåligt!?

Smaken är som baken, jag håller med om att Kevin var hemskt dålig ikväll. Han är helt grön, kan säkert bli bra men har för lite engagemang och är inte redo. Jens däremot - han KAN verkligen sjunga, talang har han verkligen. Jag tycker faktiskt det var ett riktigt starkt startfält i år, kommer bli kul!

Ja jag tyckte också att det var ett starkt startfält i år, och jag gillar egentligen Kevin. Men jag tycker det är synd att han ska gå vidare som knappt ens verkar vilja det och att någon annan då får åka ut.

Men men, 11 till ska ju ut så det lär ju hända fler gånger :p

kl

Tycker att det ÄR ett grymt starkt startfält i år, tyckte absolut inte det under veckan som gick, men kvalfinalen i går visade prov på annat. Fel att Juliette åkte ut i går, hade hellre velat se att typ George fick lämna eftersom jag tycker att han är så gryyyyymt tråkig :yuck: Jag hoppas att Kevin kan shapea upp lite och framförallt att hans klubb GIF släpper på tyglarna lite. Jag förstår dock varför de är så hårda, i och med god chans till uppflyttning till Allsvenskan. Dock borde han i mitt tycke kunna få lite frihet åtminstone torsdag och fredag så att Kevin hinner förbereda sig bättre. För snacka om BRA promotor för GIF Sundsvall som lag och Sundsvall som stad.

kl

Tycker att det ÄR ett grymt starkt startfält i år, tyckte absolut inte det under veckan som gick, men kvalfinalen i går visade prov på annat. Fel att Juliette åkte ut i går, hade hellre velat se att typ George fick lämna eftersom jag tycker att han är så gryyyyymt tråkig :yuck: Jag hoppas att Kevin kan shapea upp lite och framförallt att hans klubb GIF släpper på tyglarna lite. Jag förstår dock varför de är så hårda, i och med god chans till uppflyttning till Allsvenskan. Dock borde han i mitt tycke kunna få lite frihet åtminstone torsdag och fredag så att Kevin hinner förbereda sig bättre. För snacka om BRA promotor för GIF Sundsvall som lag och Sundsvall som stad.

Jag hoppas också på Kevin, skön kille. Hoppas han kan leverera lite mer nästa gång, emn förstår verkligen att han har fullt upp. :p

Knapp

Sara, Jens och Mirjam var helt klart bäst idag tyckte jag.

Och urskönt att George fick åka hem, tristare människa får man leta efter! Sen gjorde Kevin världens magplask tycker jag, men å andra sidan gillar jag honom aldrig. Fattar inte vad folk ser i honom?:wtf:

Satt och kolla igår och tyckte Sandra, Kevin, Erik och Elin var sämst.

Vet inte om någon var sådär jättebra? Matilda kanske?

Jag har i övrigt svårt för Mirjam. hon är inget mer än ett rött hår... Samlade nog röster igår på att säga att hon varit mobbad... men vem har inte det?

Kl

Varje säsong finns det en deltagare som inte är förtjänt av sin plats men ändå röstas vidare vecka för vecka. I år är det utan tvekan Kevin. Han jag inget där att göra! Jag förstår verkligen inte vad folk finner attraktivt med varken utseende, röst eller talang. :cautious:

Varken Erik eller George skulle legat i botten igår, det borde stått mellan Kevin och Elin eller Matilda (Matilda är söt och behaglig att lyssna på men ack så tråkig).

Kl

Varje säsong finns det en deltagare som inte är förtjänt av sin plats men ändå röstas vidare vecka för vecka. I år är det utan tvekan Kevin. Han jag inget där att göra! Jag förstår verkligen inte vad folk finner attraktivt med varken utseende, röst eller talang. :cautious:

Amen :bow:

Liknande trådar

Mat Dags för en lättsam tråd! Svärföräldrarna kommer på besök ikväll och vi ska beställa pizza, suttit i en kvart redan och funderat på vad... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 029
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 923
Senast: Lisen82
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 222
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur