Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt aldrig hört honom sjunga ens![]()
kl
Tycker att det ÄR ett grymt starkt startfält i år, tyckte absolut inte det under veckan som gick, men kvalfinalen i går visade prov på annat. Fel att Juliette åkte ut i går, hade hellre velat se att typ George fick lämna eftersom jag tycker att han är så gryyyyymt tråkigJag hoppas att Kevin kan shapea upp lite och framförallt att hans klubb GIF släpper på tyglarna lite. Jag förstår dock varför de är så hårda, i och med god chans till uppflyttning till Allsvenskan. Dock borde han i mitt tycke kunna få lite frihet åtminstone torsdag och fredag så att Kevin hinner förbereda sig bättre. För snacka om BRA promotor för GIF Sundsvall som lag och Sundsvall som stad.
Kl
Varje säsong finns det en deltagare som inte är förtjänt av sin plats men ändå röstas vidare vecka för vecka. I år är det utan tvekan Kevin. Han jag inget där att göra! Jag förstår verkligen inte vad folk finner attraktivt med varken utseende, röst eller talang.![]()