Idoltråd 2015?

Nu har även jag sett fredagens avsnitt :D (hann inte igår, spelade in och tittade idag)

Amanda var ju bara hur jäkla bra som helst. En miljard gånger bättre än de andra.
Simon gillar jag verkligen, jag gillar hur han verkar tänka, hans röst, hans framträdanden osv men låten igår... Varför? :(

Tyckte även att Axel valde fel låt. Visst hördes det att han sjunger bra, men nog skulle det kunna bli ännu bättre.
Martins låtval fick mig att vilja gömma mig under en filt eller något...

Övriga lämnar mig oberörd och jag bryr mig inte om vem av dem som åker ut i vilken ordning :p som det känns nu vill jag absolut ha Amanda och Simon i final.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Happimess
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 354
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 188
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Hur vet man vart man ska bo? Jag är så förvirrad och önskar så att jag hittar hem. Var? Vet inte... Måste det vara Sverige? Nä? Men jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 304
Senast: Lickety
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp