Idoltråd 2015?

Nu har även jag sett fredagens avsnitt :D (hann inte igår, spelade in och tittade idag)

Amanda var ju bara hur jäkla bra som helst. En miljard gånger bättre än de andra.
Simon gillar jag verkligen, jag gillar hur han verkar tänka, hans röst, hans framträdanden osv men låten igår... Varför? :(

Tyckte även att Axel valde fel låt. Visst hördes det att han sjunger bra, men nog skulle det kunna bli ännu bättre.
Martins låtval fick mig att vilja gömma mig under en filt eller något...

Övriga lämnar mig oberörd och jag bryr mig inte om vem av dem som åker ut i vilken ordning :p som det känns nu vill jag absolut ha Amanda och Simon i final.
 

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 101
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 059
Senast: Svartkatt
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
10 220
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp