Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag vet hur det känns. Gick igenom samma sak för en månad sedan, när jag avlivade min hund efetr 14 år tillsammans. Man undrar jämt om man gjorde rätt, även om man egentligen vet att man gjorde det. De ska inte behöva lida, så du gjorde det rätta. Men det gör inte sorgen mindre!!
Tänker på dig!
Usch va hemskt! Min bästis fick först avliva sin smålandsstövare som levt hela hennes liv. Hon har flera gånger frågat om hon gjorde rätt. sen fick hennes tre månader valp lämna jorden... usch! Men du gjorde rätt! Jag fick lämna min foderponny till himlen förut, och det ÄR hemskt! Men det går över med tiden, låt det ta sin tid med sorgen! *Tröstkramar*
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kläder & Bli fin Men så typiskt! Jag hade kunnat skicka men vet inte om det vore värt portot då heller. Mig veterligen skulle jag inte betala någon tull...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...