JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
iih jag har vunnit presenkort på 2000dk:-
Sv: iih jag har vunnit presenkort på 2000dk:-
grattis
! vad ska du köpa för pengarna då?
schabrak tror jag de säljer mest blingbling annars
stackars dig
haha jag läste 20000 först, sen när jag såg att du bara skulle köpa schabrak tänkte jag "eeeh?"
Men grattis!
Grattis!
Åh vad roligt!!! Grattis
Grattis grattis vad skoj!
Åh vad kul! Grattis!
Utrustning
Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket...
5
6
7
Utrustning
Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Utrustning
Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Panik vid dusch
Småbarn Det skulle det nog gå att göra. Vi badar inte överdrivet ofta heller, kanske en gång i veckan om han inte bestämt dig för att äta med...
bumpo
8 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 610
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Åker buss till jobbet den här veckan. Parkeringen utanför jobbet är avstängd så då kan jag lika gärna krångla med bussen. Dyrt är det...
sthu
12 minuter sedan
Svar: 1 242
Visningar: 43 234
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Tack för tipset! Men vad för tyg ska jag köpa? 🙈 vill helst inte ha sånt där silkigt tyg, men det kanske alltid är det som avses...
Ceta
17 minuter sedan
Svar: 1 593
Visningar: 87 695
Allmänt