IKEA Mormor

Såg klippet nu och ser inte något upprörande. Hade funkat lika bra med "Göran okänt släktskap" men å andra sidan är mormor någons förälder. Någon vars barn och barnbarn kan veta hur klantigt denne varit genom livet, inte pga ålder.
 
Såg klippet nu och ser inte något upprörande. Hade funkat lika bra med "Göran okänt släktskap" men å andra sidan är mormor någons förälder. Någon vars barn och barnbarn kan veta hur klantigt denne varit genom livet, inte pga ålder.
Det var väl stereotypiskt. Varför måste en mormor alltid utmålas som gammal och skruttig
 

Liknande trådar

Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 303
Senast: hastflicka
·
Ugn
Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
718
Senast: Luzzan
·
Utrustning Nu har jag ju inte hästar längre, men jag har vänner som har. Och ofta uppkommer frågan, hur kan man smartast ställa ut en bal/boll i...
Svar
8
· Visningar
669
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
898
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp